Postare prezentată

Lista de obiective pentru un an mai bun

Buna dragilor! Incep prin a ura tuturor celor ce poarta numele Sfantului Nicolae un calduros "La multi ani!". Pentru ca tot es...

miercuri, 5 octombrie 2016

La Roche-Posay: EFFACLAR H review

Buna dragilor!



Ma declar dependenta de gama Effaclar, crema hidratanta Effaclar H, gelul spumant purifiant Effaclar si Effaclar DUO(+). Astazi voi face review pentru crema Effaclar H, nelipsita din rutina mea zilnica.
Acum 2 ani jumate am facut cunostiinta cu produsele La Roche-Posay si prima incercata a fost Effaclar MAT, o crema hidratanta ce regleaza sebumul. Atunci aveam nevoie de ea, m-a ajutat, dar de atunci nu a mai fost nevoie, asa ca am apelat la mult mai hidratanta Effaclar H. 

Totodata iubesc gelul de curatare purifiant, il folosesc si de doua ori pe zi, iar crema DUO(+) o folosesc doar la nevoie, deoarece tenul meu nu este unul gras cu probleme acneice, ci mixt, sebumul apara doar in perioada verii pana sa dau de aceste produse si chiar fondul lor de ten. 

 
Voi face in viitor review pentru toate, deoarece merita atentie fiecare in parte.
 Revenind la subiect, vreau sa mentionez ca sunt profund indragostita de aceasta crema, am inceput sa o folosesc deoarece aveam probleme cu tenul in zona fruntii unde imi aparusera "brobonele" ce nu voiau sa dispara sub nicio forma. Problema a disparut la putin timp dupa ce am folosit crema, este o adevarata binecuvantare pentru tenul meu. 




Ce spun producatorii:

EFFACLAR H hidratează pielea grasă sensibilizată de produsele care induc xeroză. Aduce pielii lipidele de care are nevoie pentru a reconstitui filmul hidrolipidic protector și conține Ceramidă 5 (brevetata) pentru a întări funcția de barieră a pielii. Conferă pielii confort și elasticitate. Formulă bogată în apa termală La Roche-Posay și Bisabolol pentru calmarea iritațiilor și a roșeții.
Formula fara parabeni.


Ce spun eu:

Este o crema calmanta, hidratanta.
Textura este usoara, nu ingrasa tenul, racoritoare.
Miros placut,fin.
Ambalajul este din plastic, igenic (urasc sa bag degetele in toata crema)
Cantitatea este multumitoare, 40 ml, imi ajunge 3-4 luni pentru ca nu trebuie mult produs.
Formula este imbunatatita, sus am poza cu vechea crema si noua crema, diferenta nu este sesizabila.
Se poate folosi de doua ori pe zi, dimineata si seara.
Buna baza pentru machiaj
Lasa pielea catifelata.
De cand o folosesc nu imi mai apar cosuri decat in perioada sensibila a lunii, dar nu atat de "urate" ca inainte. Pentru ele folosesc crema Duo(+).
Este buna pentru tenul mixt, gras sau cu probleme acneice si pentru post-acneice.
Nu contine parabeni.
Non-comedogenic.
Testat dermatologic.
Are doar un minus, contine alcool, dar acesta se afla la sfarsitul listei de ingrediente.
Produsele La Roche-Posay sunt produse in Franta.


Lista de ingrediente :

AQUA / WATER
SQUALANE
GLYCERIN
DIMETHICONE
PROPYLENE GLYCOL
BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE
PEG-100 STEARATE
GLYCERYL STEARATE
PEG-20 STEARATE
BISABOLOL
CARBOMER
TRIETHANOLAMINE
AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE
HYDROXYPALMITOYL SPHINGANINE
TETRASODIUM EDTA
XANTHAN GUM
CETYL ALCOHOL
TOCOPHEROL
SODIUM BENZOATE
CAPRYLYL GLYCOL
PARFUM / FRAGRANCE


P.S: Voi reveni cu review pentru celelalte produse La Roche-Posay. 
Eu le achizitionez de la farmacia tei unde sunt mai ieftine, Effaclar H este la pretul de 52,50 RON



Va pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu